VAD HÅLLER JAG PÅ MED?

Medicinsk grundkurs,det är Fredagkväll och jag sitter och läser medicinsk grundkurs och fattar typ ingenting av hur hjärtat är uppbyggt och hur man mäter andningsfrekvens. VAD HAR JAG GETT MIG IN PÅ? Är detta vad jag verkligen vill med mitt liv? Känns som att jag läser till läkare och inte mentalskötare! Jag spyr på boken och på hur vi människor är uppbyggda och hur en cell är uppbyggd och hur man får en hjärtattack och blablabla!!! Antar att det är denna kursen som är svårast. Ska bli roligt att läsa psykologi och alla andra kurser sedan,så jag får väl försöka få godkänt och vara glad åt det i alla fall. Jag kan inte göra mer än mitt bästa! Önskar bara att jag förstog något utav det jag läste! Haha! Jaja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0