Syskonkärlek?

Oftast älskar jag min lillasyster! Men just nu,denna kväll,så AVSKYR jag henne! Jag vill bajsa på henne och dra henne i håret!!! Hon har mens och beter sig som en fjårtizzzzz! Fy fan för henne och hennes gälla jobbiga röst som jag bara vill trolla bort! Vet att det finns viktigare saker att blogga om. Miljöförstörning,politik och kungen,men snart exploderar jag! Tur att Sanna kommer snart så hon kanske dämpar sig själv och stereon LITE! Syskonkärlek?



Till min lillasyster Erika.

Erika, vi säger det inte så ofta till varandra
men jag hoppas att du vet att
jag finns alltid här för dig
som den blomma som planterades
för att alltid växa upp bredvid dig

vi har våra bråk
vi slåss med knytnävar och hårda ord
som ofta slutar med tårar, ord, skratt, kärlek
dom få kramar vi ger varandra
dom betyder oerhört mycket
syskonkärlek Erika, syskonkärlek

Förstår du vilken tur vi har haft?
att få växa upp med en människa precis bredvid dig
Erika, vi är ju dom ända som förstår
skämten, tecknen, orden, tankarna
jag skrattar ofta med dig
med dig delar jag med mig av allt
Erika, du betyder så mycket för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0