Stress!!!!

Sitter och försöker plugga, men celler och astmaanfall har aldrig varit min starka sida dierkt. Känns som om allting hänger över mig. Får ont i magen. Varför stressar man upp sig? Det löser sig ju alltid på något sätt. Måste söka CSN och jag fattar inte ett skit av när mina studier slutar eller hur många poäng det är, det ska vara 1300 men när jag räknar så blir dett 1400. Och på Söndag börjar jag flytta in mina saker till Göteborg och vad ska jag göra med bilen då? Nu har jag en skatt som måste vara betald innan den sista september också! Sen måste jag plugga till 1 prov, samt lämna in 3 uppgifter! HUR SKA JAG HINNA ALLT? Jag kommer väl få en hjärtattack innan jag fyller 30. HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0