Jag spyr,Jag spyr,JAG SPYR!!!!!

 




JAG, EMMA ANDERSSON, SKA ALDRIG I HELA MITT LIV TA EN CIGARETT IGEN! 

Varför visas inte sånt här mer i Sverige? Hade detta visats så hade jag slutat för längesedan! 
Allt jag ser framför mig nu är den äckliga munnen på kvinnan i filmen. Jag ryser! Varför i helvete utsätter man sig för röking frivlligt? JAG ÄR DUM I HUVUDET JU! Skulle det behöva ta 2 år för mig att förstå det???!! 
Videon är en no smoking kampanj i Malaysia! Se videon! Tyck vad du vill. Jag bryr mig inte om vad ni tycker,men jag spyr nästan! Nästa gång du är sugen på en cigg,kom då ihåg detta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh uuh hu hu va vidrigt

2009-09-20 @ 12:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0