Höst!

Okej,detta kanske låter lite sjukt,men gud vad jag älskar hösten och vintern! Jag föredrar heller vinter än sommar. På sommaren är det bara klibbigt och varmt,jag blir uttråkad när det är fint väder och man inte har någonting att göra. Man får dåligt samvete av att sitta inne,man orkar knappt gå en kilometer innan svetten bara rinner. Jag kanske ska flytta till Norrland eller nåt. Haha! Men det jag ville ha sagt från början är att det bästa med hösten är att det är så mysigt att gå på bio! Och hade jag haft ett fett bankkonto så hade jag gått på bio nästan varje dag. Så mycket älskar jag film!

Det går massa bra filmer nu. Här är mina tre i topp som jag bara MÅSTE se nu snart!

Allt för min syster är en film som bygger på en roman av Jodi Picoult!



Ska bli intressant att se Cameron Diaz spela en seriös roll för en gångsskull! Jag börjar ju nästan bara gråta av att se trailern. Så det ska bli spännande att se hur mycket jag kommer att gråta när jag sätt hela filmen. Haha! Jag får inte glömma näsduckarna.




Flickan som lekte med elden
,
uppföljaren på på Stige Larssons Män som hatar kvinnor! Första filmen var grym och denna ska tydligen vara ännu bättre!



Äntligen midsommar! Kanske inte en djup film,men jag gillar det ändå! Jag älskar ju Stockholm Boogie och det värkar som att det är lite samma gengre på denna filmen. Skadar ju inte att testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0