Hejdå Cigaretterna!

Idag gäller det! Idag fimpar jag ciggen för alltid! Det kommer bli sjukt svårt,men jag vet ju att det är det bästa!
Det svåraste kommer nog bli att inte få feströka. Jag älskar att ta en cigarett till ett glas vin eller på uteseveringarna om sommrarna till en kall öl! Men jag ska inte ge mig! Det är äckligt,farligt och farmförallt DYRT!

Wictor berättade en skitäcklig sak härom dagen. Han läser nån sluta röka bok som en som har rökt jättelänge har skrivit! Då berättade han ialla fall att när den här mannen hade rökt i några år och en gång råkade skära sig så hade blodet vart värsta gägigt och segt. Sen hade han då slutat röka och efter några år hade hans blod blivit normalt igen. På så sätt är kroppen fantastisk! 

  Sanna är en storrökare,men också en snygg en!


Kommentarer
Postat av: Ludde

:)

2009-09-21 @ 17:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0