GÖTEBORG!

Då var man göteborgare på heltid nu då! Känns lite konstigt måste jag säga. Ännu jobbigare blev det igår när mamma ringde på kvällen och nästan grät. -"Ingen liten Emma som går runt och sjunger längre". Men både jag och mamma vänjer oss nog snart. Vi får väl se hur detta går överhuvudtaget,med det lilla studiebidraget och lånet man får från CSN så blir det ju knappt att man kan köpa mat. Jag får väl leva på nudlar som man gör i studentider! Även om det inte är nytttigt så är det faktiskt gott!






















I den byggnaden bor jag nu! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GBGX3M!!!

2009-09-23 @ 18:00:00
Postat av: SVERIGES BÄSTA BLOGG

SHOPPING, TIPS & KÄNDISAR PÅ BREEZY.SE :)



ta supergärna en titt!

2009-09-23 @ 18:06:27
URL: http://www.breezy.se
Postat av: Sofia

jättefin blogg! Hur länge har du haft den & vad brukar du skriva om? =)

2009-09-23 @ 18:37:19
URL: http://elodia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0