F...




Jag är glad. Det är jag. Jag försöker se det positiva med att leva.

Men ibland är det svårt. Väldigt svårt.

När jorden håller på att rasa samman och isbjörnarna drunknar. När isarna smälter och land försvinner.  
När det händer en nära vän något väldigt hemskt.
När influensan sprider sig över världen. 
När man inte har nån kärlek.
När man inte är rik och inte fattig.
När det är krig på jorden.
När människor svälter.
När äckliga människor säljer barn som sexslavar. 

Och här sitter jag och lägger upp en bild på bloggen.  Jag kanske bara ska ta bort den. Jag menar hur roligt är det? Det bidrar ju till miljöförstörningen. 

Jag vill rädda jorden. Men min hjärna är inte tillräckligt inteligent för det. Jag menar,jag kan ju inte ens stava till inteligent. Orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0