Friday I`m In Love


 

Sitter här och försöker plugga. Men det är inte mycket som fatnar kan jag säga. Det är konstigt,så fort det blir fredag så snurrar bara mina tankar kring Idol och jag försöker säga till mig själv att inte längta. Man ska inte längta för mycket. Men det är svårt. Haha. Ganska sjukt att man kan bli så besatt av ett program ändå. Jag ser liksom framemot det hela veckan. I kväll är det Las Vegas tema och jag undrar lite vad det innebär. Är det typ storband eller är det mer jazz? Ska bli kul och se i alla fall. Roligt att dom inte har samma teman varje år.
Vem kommer åka ut ikväll då? Vem hejar ni på? Mariette och Erika är ju mina favoriter. Sen gillar jag Erik också. Tror det kan bli Eddie som rycker ikväll. Men allt kan hända,you never know! 

Tove - Mack the knife med Bobby Darin
Calle - It's not unusual med Tom Jones
Reza - New York, New York med Liza Minelli
Eddie - Can't take my eyes off you med Frankie Valli
Erika - Sway med Perez Prado & Rosemary Clooney
Erik - You don't have to say you love med Dusty Springfield
Mariette - You to me are everything med The real thing
Rabih - That's amore med Dean Martin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0