YES!

YES! Fick VG på provet i arbetsmiljö & säkerhet! Känns sååå skönt! :)

Inte så mycket bra på TV ikväll. Tänkte jag skulle se Ullared som alla babblar om och sedan premiären av mamma till en mördare och sen kommer Vänner och två program av Scrubs. Vänner och Scrubs ser jag alltid på kvällen. Älskar båda serierna lika mycket. Fast först ska jag plugga psykologi i två timmar hade jag tänkt.

Gjorde jättegod mat förut. Tänkte att jag fick unna mig det efter att det gick såpass bra på provet. Gick och handlade Kyckling, ekologiska grönsaker och potais. Gjorde kyckling och broccooli i ugnen och klyfpotatis med kantarellsås och sallad. Det var jättegott! Mums! Haha. Annars är jag inte så mycket för att laga mat. Tar ju sån tid.

Ha en skön kväll! Åh,tycker denna låten är så bra btw.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0