Stackars lilla mormor.

Usch stackars lilla mormor.
Hon har knappt haft någon röst på flera dagar.
Så åker jag ut till henne för hon ska hjälpa mig och plugga.
Hon anstränger sig för att prata och hjälpa mig.
I alla fall så åkte hon in till Doktorn förut och nu fick jag ett sms där det står att hon fått stämbandskatarr.
Så hon måste vara helt tyst.
Och min mormor är inte den som har lätt för att vara tyst vill jag lova.
Munnen går i ett.
Haha.
Nu ska jag städa lite för henne innan hon kommer med färjan.
Usch,stackarn.

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: det är ett telefonjobb ja, men det verkar vara seriöst plus att jag har en grundlön solm säkerhet :) sedan får jag provision också. åh, hälsa elaine att hon får krya på sig! :)

2009-11-12 @ 23:38:19
URL: http://pussjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0