Saturday Night.

Usch vad bakis jag är idag,fast jag inte drack speciellt mycket igår så fryser jag och svettas. Kanske är feber? Hoppas inte det.

Igår var jag och Wictor på modevisning på Valand för klädkedjan rut m fl. Det var trevligt,men det blev en tidig kväll då mina fötter värkte av mina höga skor och W skulle upp och jobba tidigt idag. Men bättre det än att sitta hemma en fredagkväll. Missade dock IDOL men får kolla på det imorgon istället.

Idag ska jag bara slappa hela dagen. Har redan kollat på ett avsnitt av the Hills och filmen Liar Liar med Jim Carrey! Fan vilken grym skådespelare han är. Skrattar nästan så jag börjar gråta när han går igång med sina knäppa miner och sitt stora konstiga ordföråd. Haha. Ni som inte sätt den,se den!

Ikväll blir det utgång igen. Ska till en ny bar här i Gbg som öpnnar ikväll. Beebar eller Barbee heter den. Ska bli grymt kul i alla fall. Har redan laddat upp med Gin & tonic och is i fysen. Vet bara inte vad jag ska ha på mig. Som vanligt. Orkar INTE att högklckat på mig ikväll igen,så blir väl kanske converse,funkar till allt. Dock har jag "bara" ett par orangea (hur sjutton stavas det?). Men det funkar till svart! Får bli lite rockig ikväll tror jag. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0