Morning has broken.

God morgon.

Usch,gårdagens bitterhet sitter fortfarande i. Känns typ som att någon stor kärlek dumpat mig eller att någon som man tycker mycket om har dött. Nu har det dock satt sig i magen. Jag kommer inte sluta kämpa. Jag vill inte sluta kämpa. Hoppet är i sådana fall det sista som lämnar mig.

Jag ser ut som en pudel i håret. haha. Gjorde massa flätor i håret igår kväll efter jag duschat. Tänkte att det skulle bli lite lockigt, och det  kan jag lugnt säga att det blev. FÖR LOCKIGT. Men jag skiter i vilket. Skulle inte förvåna mig om det snart bli mode.

Nu ska jag iväg och göra prov i arbetsmiljö och säkerhet. Är så irriterad för jag hittar inte min sladd till att ladda Mp3:n. Jaja,det blir till att plugga lite extra på tåget.

 Filippinerna 2007. Då fanns inga bekymmer som teater,pudelhår och prov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0