Michael Jackson - King Of PoP.

Förra helgen köpte jag en av Michael Jacksons live konserter i Bucharest på DVD. Och shit vad jag har fastnat. Han är ju så JÄVLA grym så ord finns inte. Smooth criminal är helt klart bäst. Jag förstår inte hur man kan vara så otroligt begåvad. Ni som inte såg THIS IS IT missade verkligen något. Jag och min kompis satt nästan där och grät när eftertexterna rullade och hans nya låt med samma namn spelades. Han verkar ha varit en sån fin människa också. Man vet ju inte, men jag har fått den uppfattningen i alla fall. I vilket fall som helst så är han en otrolig naturbegåvning och född till det han gjorde. Det kan inte ha varit lätt för honom heller. Han var ju bara 6 år när karriären började!

  



Om ni undrar hur dom gör när dom lutar sig framåt. Jag vet. Vi diskuterade det igår. Om det verkligen kan vara möjligt eller inte. Först tänkte jag att man kanske kan ha så starka lårmuskler där bak, men det är inte fysiskt möjligt att göra så. Hur tror ni då att det går till? En lina kanske?
Nej,dom använder sig faktiskt av speciella skor som gör att man kan sitta fast i scenen på något konstigt sätt. Förstår inte riktigt hur, men nu vet man det i alla fall. Coolt. Riktigt coolt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0