Massa.

Igår fick jag se min efterlängtade film,2012. Som jag väntat och byggt upp förväntningar. Trodde jag skulle bli besviken,att den inte alls skulle vara så bra som jag trott. Men oj så bra den var! Har drömt mardrömmar nästan hela natten. Usch vad jag grät och mascaran rann. Men psykolog som mamma trodde jag skulle behöva gå till efteråt,är nog inte behövligt. Haha. Men oj så trötta mina vänner vart på mig. "Vi måste se den! Hallå vi MÅSTE se den!!! 2012 vi blev varnade. Hörde ni det? VI BLEV VARNADE!" Haha. Älskade vänner. Nu är det över och jag ska hålla tyst. Tills den kommer ut på DVD.



Idag har jag MASSA att göra. Jag ligger efter som f*n i skolan,och här sitter jag och bloggar fast jag knappt har några läsare. Haha. Jag måste laga någon nyttig mat,annars blir mamma arg på mig. Sedan kommer hyresvärden, eller vilka det nu är, och ska kolla alla fönstren i lägenheten. Så då måste jag plocka bort alla saker i fönstrerna. sedan måste jag ta en liten promenad. Ja alla dessa måsten. Jag orkar inte. Kanske bara ska skita i det? Bara idag. Imorgon tar jag tag i det istället. Haha. Not! 
Jag prioriterar nog skolan i alla fall,men har svårt att koncentrera mig då jag vill få reda på vad jag fick på mitt prov!!! Resultatet ska komma idag och jag är såååå spänd. Haha. Sen är jag lite trött också då jag och Karoline har sovit båda två i min 90 säng. Haha. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0