Love Love Love.

Kärlek. Finns det något bättre? Love will keep us alive. Is it true?

 

Ja,jag tror det. Jag pratar inte bara om kärlek då det pirrar imagen och man är kär,utan jag pratar om kärlek generelt. Det kan t.ex. vara kärlek till en vän eller till ett djur eller till sin mamma eller till sin stora dröm! Ja ni förstår. Ibland kan jag fundera på vad vi skulle vara utan kärlek. Jag tror att lika mycket som en människa behöver vatten och föda,lika mycket behöver en människa kärlek. Att få känna sig omtyckt och älskad, eller att få älska någon. Sedan finns det ju också olycklig kärlek, den grymmaste sorten av dem alla! Usch ja! 

Det jag vill få sagt med det här är nog ändå att man aldrig ska sluta leta efter sin speciella kärlek, vad det än må vara! Den finns där det gäller bara att inte ge upp. Ikväll kommer jag träffa min stora kärlek,TEATERN! Som jag brinner för och som är min dröm att få jobba med i framtiden.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0