Jordens undergång. Bullshit eller Sanning?

Shit. Ni fattar inte. Jag drömmer mardrömmar om detta nästan varje natt. Jag är livrädd. Förra veckan drömde jag att solen kom närmre och närmre jorden och det blev så varmt att människor började brinna och det gick inte att svalka sig med vatten. Hus försvann som korthus eftersom isarna smälte och blev till enorma översvämningar.

Maiaindianerna tror att jordens undergång kommer ske den 21 december 2012. Saker de sagt förut har stämt och varför skulle inte detta också göra det? Jag blir livrädd. Jag säger inte att jorden kommer gå under just det datumet, men så som vi behandlar vår jord så kommer det snart att ske.

VI HAR BLIVIT VARNADE ALLT FÖR MÅNGA GÅNGER!

På Söndag ska jag gå och se 2012 som jag sätt framemot att se i flera månader nu. Mamma tycker dock inte att jag ska se den. Jag kommer antagligen få uppsöka psykolog efteråt! Dinosarurierna dog ut,så varför skulle inte vi människor kunna göra det? En sak är i alla fall säker och det är att när det kommer till naturens krafter så är vi alla lika chanslösa. Rik som fattig. Gammal som ung.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0