Rubrik

HejHej - Hallå dagboken! 

Vad roligt att så många har kommenterat. Blir så mycket roligare att blogga då! 

Idag har jag umgåtts med mina vänner Karoline och Sanna! Vi har haft en mysdag i kungsbacka med shopping och lång fika. Blev dock ingen shopping för mig. Kan ni också ha såna dagar då alla kläder bara känns fula och inget passar eller sitter bra? Idag hade jag verkligen en sån dag.
Dessutom började jag och Karoline "bråka" inne på Ginatricot.
Karoline hade hitta något skärp med typ nitar på och sa att hon skulle köpa det. Så slängde jag ur mig något i stil med att hon redan hade tusen likadana sådana skräp. Då kontrade hon med att jag redan hade tusen likadana klännigar hemma. Men efter en stund insåg vi hur löjligt det var och blev vänner igen! Haha,så typiskt tjejer,jag vet! Istället kunde jag bara ha sagt, "okej vad fint,klart du ska köpa det." Jaja,då var då och nu är nu. Nu vet jag det till en annan gång!

Jag har haft en ibland dag idag. allt har bara kännts fel fel FEL! Ni vet såna dagar då man bara vill lägga sig ner och sova och hoppas att allt känns mycket bättre när man vaknar? Man känner sig ful och värdelös och allt känns bara meningslöst. Men imorgon är det Fredag och jag älskar fredgar. Fråga mig inte varför,så är det bara.

Nu ska jag lägga mig och kolla på studio 54. På Lördag ska jag och några tjejer nämligen på "Hollywood utekväll" på Berså i Göteborg! Berättar mer om det imorgon eller senar inatt. Får väl se hur pigg jag är när filmen är slut. Känner jag mig själv rätt så lär jag sova efter fem minuter. Haha! Så är det!  

Kommentarer
Postat av: Amanda

snyggaste bloggen jag nånsin sett (a) haha.

2009-08-27 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0