Helgen efter löning!

Hallå alla glada! Hur mår ni? I`m fine!!!

Jag har haft en toppen helg! I Fredags var jag ute och åt med två gamla jobbarkompisar och i Lördags så var jag och tjejerna på hollywood weekend på Berså! Hade aldrig varit där förut och tror inte att jag kommer gå dit igen. Det var litet och mest en massa konstiga typer! Men det var underbar musik och vi dansade hela natten!

Efter spetsad fanta på macdonalds,galna typer,bråk,kyssar och spyor i vattenfall så somande vi tillslut! En riktig utekväll som jag nu inte kommer få ha på 10000000 år känns det som! Men dessto roligare sen! Bilder kommer senare!

Denna veckan har jag FULLT upp!

Idag
  • JOBBA
  • Inreda mitt rum på nytt! Vill ha mysig indisk still med massa färger nu till hösten!
Tisdag
  • SKOLAN BÖRJAR! Ghad vad har jag gett mig in på? Haha.
  • Teaterkursen börjar i Göteborg på kvällen! Ska bli så jävla underbart kul! Kan knappt vänta!
Onsdag
  • LEDIG! Kanske ut och äta med vännerna!
Torsdag
  • Jobba på hemteamtet
Fredag
  • JObba på Hemtaeamt
Lördag
  • Kräftskiva hos Felizia! Ska bli så roligt!

Nu ska jag ut med hunden vår och sedan ska jag in till Kungsbacka och göra slut på pengar! För det är jag ju bäst på!

PS. I love this song





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0