Panik

Hej Bloggen!

Hade ni en trevlig kväll igår? Jag hade det jättetrevligt. Jag och två arbetskamrater var ute och åt i kungsbacka. Det blev dock en tidig kväll,jag var jättetrött. Vi åt på ett ställe som heter Rumpanbar,med jättegod mat! Jenny och Beatrice åt pizza och jag åt någon pasta med oxfilè och kantareller typ. Nice! 

Ikväll ska vi ju till Berså och jag börjar få lite småpanik över vad jag ska ha på mig. Jag var ju på stan igår och jag hittade ett par lila pumps, men saken är den att jag typ har ett par likadana och dom har jag bara använt en gång och om jag känner mig själv rätt lär det bli likadant med dessa! Och dom expediterna var såå jäv*a jobbiga! Skulle fråga en tusenfrågor och helt plötsligt så står man där i kassan och ska köpa dom!

Jag ska nog åka in och lämna tebaka dom och kolla på något annat... Annars skiter jag fan i det här!


Kommentarer
Postat av: emilia widerström

fin blogg :) vad har du för dej? :D

2009-08-29 @ 23:21:37
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0